سوهان برقی استرانگ 212

دسته آرایشی سبک

لرزش و صدای بسیار کم

دارای پدال و حالت دستی

هندپیس این دستگاه قابلیت استفاده در دو جهت چپ و راست را دارا می‌باشد

دارای گارانتی شرکت ام تی سرویس

 

مشخصات
  • دور موتور 35000
  • سبک وزن

8,200,000 تومان

موجود

تحویل اکسپرس
پشتیبانی 24 ساعته
پرداخت در محل
7 روز ضمانت بازگشت

توضیحات محصول

strong-210-electric-nail-drill

سوهان برقی یکی از ابزار های حرفه ناخن به حساب می آید. این دستگاه جهت سوهان کشیدن و صاف کردن ناهمواری های ناخن استفاده می شود، شما به این دستگاه در تمام طول حرفه خود نیاز دارید. در اصل می توان گفت بدون سوهان برقی نمی توان کار ناخن کرد، در این حرفه از سوهان برقی در هر نوع کاشتی مانند کاشت ناخن و ژلیش می توان استفاده کرد و همچنین از آن می توانید در پدیکور و مانیکور نیز استفاده کنید. سوهان برقی شامل یک قلم قطور بوده و یک مته برقی در نوک آن که تعداد چرخش آن در هر دقیقه به قدرت موتور سوهان برقی بستگی دارد و این موضوع تعیین کننده قیمت و کیفیت دستگاه سوهان برقی خواهد بود. یعنی هرچه قدرت و سرعت سوهان برقی، در یک دقیقه بیشتر باشد کیفیت و قدرت این دستگاه نیز بالاتر خواهد بود.

چه نکاتی در سوهان برقی مهم است 

یکی از نکات مهم سوهان برقی کاربرد آن است، شما اول باید بدانید سوهان برقی را برای چه کاری می خواهید تا نسبت به نیاز خود سوهان برقی مناسب تهیه کنید.
اگر در کار ناخن حرفه ای هستید و می خواهید سوهان برقی مناسبی داشته باشید دقت کنید اگر سوهانی با کیفیت پایین بگیرید ممکن است بعد از چندین بار دستگاه دیگر قابل استفاده نباشد، پس بهتر است با هزینه مناسب از دستگاهی بهتر خریداری کنید. اما اگر سوهان برقی را برای استفاده در خانه می خواهید لازم به هزینه بالایی نیست و سوهان برقی معمولی تری می توانید استفاده کنید.
در هنگام خرید سوهان برقی به دور موتور آن حتما دقت کنید زیرا هر چقدر دور موتور سوهان بیشتر باشد نشان دهنده این است که عملکرد ان بیشتر است. بنابراین هنگام خرید دستگاهی را انتخاب کنید که حداقل دور موتور آن ۲۰ هزار RPM باشد.
در هنگام خرید به قدرت دستگاه هم دقت کنید زیرا هر چقدر قدرت سوهان برقی بیشتر باشد نشاه دهنده کیفیت بالا دستگاه می باشد.
اگر دستگاهی که خریداری می کنید، قابلیت تغییر سرعت را داشته باشد، مطمئن باشید که یکی از انتخاب های درست را انجام داده اید، چرا که در قسمت های مختلفی از انگشت، مثلا در کناره های ناخن که امکان پوسته پوسته شدن وجود دارد، بهتر است با سرعتی آرام تر نسبت به صاف کردن سطح ناخن، کار کنید. این قابلیت به شما این امکان را می دهد که نتیجه کارتان ایده آل باشد.
دقت فرمایید که دستگاهی که تهیه می کنید سنگین وزن نباشد زیرا در مدت کوتاه مچ دست و انگشتان درد می گیرد.

توضیحات تکمیلی