لاک ژل روبی

برند:
دسته‌بندی: , , شناسه محصول: N/A

کیفیت فوق العاده

کاور بی نظیر

رقیق با طول عمر بالا

رنگبندی جذاب و متنوع

مشخصات
  • حجم 15 میل

98,000 تومان

تحویل اکسپرس
پشتیبانی 24 ساعته
پرداخت در محل
7 روز ضمانت بازگشت

توضیحات محصول

gel-polish-ruby

لاک ژل یکی از جدید ترین روش های زیباتر کردن ناخن ها و افزایش زیبایی دست است. روش های زیادی برای دیزاین ناخن وجود دارد که شیوه قابل قبولی نیست و ماندگاری بالایی ندارد، لاک ژل یکی از روش هایی است که درخشندگی زیبایی به سطح ناخن می بخشد و دوام بالایی روی ناخن دارد.

لاک ژل چیست؟

اگر بخواهیم لاک ژل را به طور کلی توضیح دهیم لاک ژل پوششی از ژل رنگی است که بافتی شبیه به لاک ناخن دارد و آن را نیز می توانید روی ناخن طبیعی بزنید بدون نیاز به هر نوع کاشت با تیپ، یکی از ویژگی های این محصول تنوع بالای رنگی در این محصول است که آن را محبوب کرده است. لاک ژل روی ناخن طبیعی و کاشت استفاده می شود و ماندگاری را افزایش می دهد.

فرق لاک ژل با لاک معمولی چیست؟

یکی از مهم ترین تفاوت آن ها در میزان ماندگاری این دو محصول می باشد. لاک ژل ماندگاری بسیار طولانی تری نسبت به لاک معمولی دارد. یکی دیگر از تفاوت آن ها لاک ژل در دستگاه خشک می شود ولی لاک معمولی با مجاورت در هوای آزاد نیزخشک می شود به همین علت ماندگاری لاک معمولی بسیار کم می باشد و یا خیلی زود پاک می شود و از بین می رود. فرق دیگر آن ها در استحکام بخشیدن به صدف ناخن است شما با زدن لاک ژل از شکستن و لب پر شدن ناخن خود جلوگیری می کنید. این را هم توجه داشته باشید که روی لاک ژل می توان به هر حالت و طرح طراحی کرد اما روی لاک معمولی امکان ندارد، کدر و رنگ آن از بین می رود.

ریموو لاک ژل به چه صورت است؟ 

با توجه به اینکه سرعت رشد ناخن هر فردی متفاوت است ماندگاری لاک ژل بین 3 تا4 هفته است و برای ترمیم آن نیاز است به ناخنکار خود مراجعه کنید. لاک ژل ها با استون از بین نمی روند و حتما باید تویط سوهان برقی ریموو شوند.

توضیحات تکمیلی